"Zinnen en Minnen" Shop

maandag 28 juni 2010

27 juni 2010

Vintage'lein blog is nu twee dagen oud.

Vandaag heb ik lekker een vrije dag. Na te hebben opgruimd, gestreken, werk gesorteerd kan ik natuurlijk niet wachten om mijn blog bij te werken.

De hele dag denk ik aan kleding, sieraden, parfum enz...Vanavond naar de diploma uitreiking van mijn dochter zal ik mijn donkerblauwe VINTAGEJURK en VINTAGETAS dragen. Zal z.s.m. de foto's toevoegen.

Via deze blog zal ik (als er eenmaal belangstellenden zijn) regelmatig iets van mijn VINTAGE bezitting verkopen. Eigenlijk denk ik nergens anders meer aan. Hoop dat Laura Dols binnenkort op mijn blog komt adverteren...

Soms denk is nog wel aan iets anders. Dat is nl. mijn figuur. Ik hoop dat deze blog mij zo zal afleiden dat ik binnenkort weer in het bezit ben van een slanke lijn.

Geen opmerkingen: