"Zinnen en Minnen" Shop

woensdag 29 september 2010

The Secret!


Het lijkt zowat een toverwoord, het woord Secret. Als je het zoekt op google, als je het leest in de bladen, als je het opzoekt in een boek. Overal kom je dit woord tegen.

De letterlijke vertaling van Secret is geheim. Maar sommige geheimen kun je echt niet voor je zelf houden.

Mijn hele leven al heb ik last van een verschrikkelijke huid. Alles wat je kunt krijgen, heb ik gehad. Puistjes, mee-eters, littekens hiervan en nu ook nog die vreselijke rimpels en verslapping.

Alle merken huidverzorging die ooit zijn uitgevonden heb ik geprobeerd, nooit met resultaat. Het enige cosmeticahuis dat iets van de oplossing bood was Estee Lauder. Maar ja...200,00 euro per maand uitgeven aan mijzelf vind ik eigenlijk te gek!



Sinds een paar weken heb ik een geheim ontdekt. Ik heb een stukje "goud" gekocht dat je huid reinigt, voedt en herstelt en ook nog eens op een natuurlijke manier beschermt tegen de zon. Weg met al die onnodige potten.

Omdat ik voor de eerste keer in mijn leven wordt gevraagd wat ik aan mijn huid heb gedaan, omdat er een verbetering optreedt, kan ik mijn geheim niet langer geheim houden.

Ik heb, toen ik dit verhaal aan mijn leverancier ervan vertelde, kreeg ik direct een leuk artikel toegestuurd.

Wanneer je na het lezen ervan ook mee doen aan de geheime missie en tot een aanschaf overgaan van een blokje "goud", laat het me weten via marjoleintuasela@hotmail.com.
Ik breng je dan in contact met iemand die regelmatig naar Amerika gaat met het blokje "goud" omdat de celebs niet meer zonder kunnen!

Lees onderstaand bericht.

Multifunctioneel Beautyproduct verovert Amerika!

Compositi...jpg weergeven in diavoorstelling

Gamila Secret is een doorbraak op beautygebied. Gamila Secret reinigt, verzorgt en versterkt niet alleen de gezonde, maar ook de onrustige en gevoelige huid. Het brengt de huid weer in balans door het zelfherstellende vermogen van de huid te stimuleren.

De cleansingbar is zo uniek omdat het een reinigings- en verzorgingsproduct in 1 product is. Het klinkt tegenstrijdig omdat we niet beter weten dan dat een reinigingsproduct reinigt en een verzorgingsproduct alleen hoort te verzorgen. Gamila Secret doet het beiden.

Door het verhitten van de verschillende kruiden op verschillende temperaturen en tijden worden extracten verkregen die onttrokken worden. Al deze verschillende producten worden gevoegd bij de pure olien en creeeren een zeldzame synergie die een reinigende en verzorgende werking hebben op de huid. En dat is het geheim....


Ingredienten:
15 handgeplukte kruiden, 1e persing olijfolie, advocado olie, kokos olie, laurier olie, zoete amandel olie, druivenpit olie en Shea butter.

Voor de geirriteerde huid is er Original, voor de vette huid is er Spearmint Sparkle of Lively lemongras, voor de gecombineerde huid is er Reviving Rosemary, Soothing Geranium, en Jasmin Comfort en voor de droge huis is er Lavender Heaven, Creamy Vanilla of Wild Rose.








Geen opmerkingen: