"Zinnen en Minnen" Shop

maandag 25 oktober 2010

Roberts radio


Elke zaterdag ben ik in Rotterdam te vinden. En elke week ontdek ik weer iets wat leuk is om onder de aandacht te brengen. Deze keer was op de Korte Hoogstraat ter hoogte van de winkel Snijders Hifi, toen de verkoper me spontaan tegemoet kwam. Ik moest met hem mee de winkel in, want hij wilde me iets laten zien. Hj was er nl. heel trots op dealer te zijn van de Roberts Radio. Het ontbrak hem nog aan tijd om deze radio onder de aandacht te brengen van het grote publiek.


Ik gaf hem aan, dat ik hem misschien wel kon helpen en gaf hem een kaartje van mijn blog. Hij zou het heel leuk vinden als ik via mijn blog de radio onder de aandacht breng.

Ik weet zeker dat ik er eentje ga kopen. Maar, het zal heel moeilijk worden een keuze te maken. Want ze zijn er in pasteltintjes, felle kleurtjes, met bloemetjes etc...


Ben je ook enthousiast geworden voor deze draagbare radio, lees dan eens op onderstaande website de geschiedenis en zoek eens op google naar alle modelletjes.


Wel even sparen hoor, want de prijzen liggen gemiddeld tussen de tweehonderd en vijfhonderd euro. Snijders Hifi is tot op dit moment wel de laagste in prijs.

Snijders Hifi
Adres:
Hoogstraat 137-139
Rotterdam
Zuid Holland
3011 PM
Nederland

Telefoon: 010-4125000
Fax: 010-4132189




Geen opmerkingen: