"Zinnen en Minnen" Shop

maandag 29 november 2010

Nina Ricci


Nina Ricci richt zich met haar eau de parfum Nina L`Elixir op de moderne vrouw. Het hart van de geur wordt gevormd door de zoetheid van rode toffee-appel, een symbool dat terugkomt in de appelvorm van de flacon. De geur bevat verder jasmijn, rode bessen, citroen, caipirinha limoen, cederhout, katoenmusk en amber.

Overal ben ik deze geur vandaag tegen gekomen. In de bladen, in de winkels, op internet en op de tv reklame. Ik denk dat het te maken heeft met de kerstdagen.

Ik heb er dit jaar zo'n zin in. Omdat ik ook last heb van de recessie bereid ik de kerstdagen zo goedkoop en goed mogelijk voor. Ik maak nu al een draaiboek. Ik schrijf op hoe ik de dagen wil indelen, hoe ik de kerstsfeer in huis ga brengen etc. Uit alle bladen die ik van iedereen krijg, knip ik leuke recepten en doe leuke inspiraties op. Mijn kerstversieringen koop ik bij de Kringloop. Er is een ding waar ik wel van wakker ga liggen. Dat is deze heerlijke geur die ik ook heel graag zou willen hebben, maar die wel veel kost. Misschien nog iets op marktplaats zetten????

Geen opmerkingen: