"Zinnen en Minnen" Shop

donderdag 27 januari 2011

Vintage´Lein vriendschap

Marjolein Tuasela

Dit kaartje! 

Ik vjnd het gewoon leuk om te schrijven over dingen die ik dagelijks mee maak. Over dingen die ik hoor, zie lees, ervaar, etc.

Daarnaast vind het het altijd heel leuk om dingen-zaken te promoten die niet altijd de aandacht trekken van het grote publiek, maar gewoon op MIJN pad komen. Door erover te schrijven blijf je bewust van wat er zich allemaal in je leven af speelt.

In mijn situatie is een groot deel van de tijd gevuld met een betaalde baan. Maar daarnaast heb ik veel contact met creatieve mensen die mijn leven verrijken en mij inspireren door de dingen die zij doen.

Ik heb het visitekaartje laten maken om die mensen en ook anderen te laten weten dat ik op mijn blog schrijf. Ik hoop dat ik op mijn beurt ook weer mensen kan inspireren zodat zij mij weer kunnen inspireren.

Vandaag was ik dan ook aangenaam verrast toen ik mijn kaartje bij twee collegaatjes voor het toetstenbord zag liggen. Nog leuker vond ik het te horen dat zij mijn blog ook nog eens volgen en erover verteld hebben in hun vrienden kring.

Voor al deze mensen......


Geen opmerkingen: