"Zinnen en Minnen" Shop

maandag 21 februari 2011

Fit for Life Monday


Naar de sportschool? En dat op maandag? Ik heb denk ik wel 15 keer mijn telefoon gepakt om mijn sportvriendin af te bellen. Gisteravond zat ik nog laat aan de wijn en vandaag kwam ik natuurlijk niet op gang. Om 12.00 uur zat ik nog te lummelen, terwijl wij om 13.00 uur hadden afgesproken.

Het huis moest nog worden opgeruimd. Zaterdag hield mijn jongste dochter nl. een slaapfeest. Daarnaast moest de oudste later op de middag naar het station in Rotterdam gebracht worden. En dan is ook nog mijn Lush huidverzorging op, dus er moet in Rotterdam worden geshopt.
Toch heb ik mezelf weer opgepept en ben gegaan. Een uur lang heb ik weer gesport. De loopband, de crosstrainer, de fiets en het buikspierapparaat. Allemaal heb ik ze weer geprobeerd. Overwining op mezelf.

Daarna naar Rotterdam om mijn dochter weg te brengen en te shoppen bij Lush. Het zijn mijn laatste vrije uurtjes. Morgen moet ik weer aan het werk. Ik besluit dan ook mezelf toch nog lekker te verwennen bij de Bagels en Beans met een kop koffie en een muffin. Daar gaan de eerste verbrandde calorien weer. Voorlopig nog even geen wespentaille


Op de terugweg naar huis een enorme file. Tijd om na te denken. Wat ga ik doen? Haal ik nieuwe wijn of niet. Ik heb het niet gedaan. Het zou toch zonde zijn. Ik heb bij de Bagels een Beans een pot Greens gekocht voor een betere weerstand, huid, darmflora etc...Dan kan ik nu toch niet aan de wijn gaan? 

Ik stel het nog even uit........

Eerst nog even naar de site van schrijvers online, dan nog even mijn studie Havo oppakken en dan misschien wel slapen:? 

Zou ik al gewicht zijn verloren? Meer daarover volgende week maandag.

Geen opmerkingen: