"Zinnen en Minnen" Shop

maandag 4 april 2011

Healthy Monday! Mijn goede doel....



Wat was het een heerlijk weekend! Met teveel van alles. Teveel zon, teveel wijn, teveel lekkernijen.
Elke maandag is het weer een confrontatie met mijzelf.

Ik heb dan altijd teveel slaap, teveel rimpels, teveel plannen. Maar een ding is zeker. Vandaag maak
ik weer opnieuw een keus (zoals elke maandag) om gezonder te gaan leven. Doe je mee?

Omdat ik vanmiddag nog moet werken gaat er van de sportschool natuurlijk weer niets komen. Daar begint het al mee. Ik heb al vier koppen koffie op en heb nog vrijwel geen beweging gehad.

Maar, de dag is nog niet om. Dus ik zet nu een kop groene thee, neem een tomaat en pak een huishoudelijke klus op.

Deze inspiratie komt uit het vitamine magazine dat ik vorige week op de sportschool heb ontvangen. Misschien ligt hierin wel de sleutel naar een gezonder slanker lichaam.

Hier staat nl. een anti-aging dieet in. Het is heel simpel. Een lijstje in rood waarin punten worden gegeven voor verkeerde voedingsmiddelen en een lijstje in groen waarin punten worden gegeven voor goede voedingsmiddelen.

Het enige waarin ik moet voldoen in het behalen van 1500 positieve punten in een week. En je valt er ook nog van af!

Als ik dit nou eens zou volhouden tot de zomervakantie. Ik hou jullie op de hoogte. Elke maandag een update!

1 opmerking:

weitjes zei

Hoi marjolien, stuur dat ook eens naar mij door,klinkt erg interessant,groetjes Francis