"Zinnen en Minnen" Shop

zondag 4 september 2011

Smell The Roses! Loose weight...& use Lush!

"Smell The Roses" zeggen ze wel eens.

A Ring of Roses
Zie de positieve dingen in je leven in plaats van de moeilijk en lastige. Nou die zie ik wel hoor. Dat is nou juist het probleem. Elke "Sporty Monday" loop ik daar weer tegen aan. Daarom is mijn geheime missie vorige week van start gegaan. Doel: allereerst 5 kg kwijt raken. Pfff....

Dit weekend heb ik alweer te veel glaasjes wijn op. Alle feestjes en de terrasjes rond de Swan Market zorgden er voor dat er weer 1 kg bij is in plaats van er af.

Maar, de missie kan niet slagen als ik niet door zet. Ik zie het maar als een kleine terugval.  De wijn blijft de rest van de week in de kast. Dan is de verleiding nootjes en kaasjes te nemen ook minder groot. Ik moet proberen mijn voldoening uit andere dingen te halen.

Ik ga proberen of Lush bij mij een moodswing te weeg kan brengen. De Dream Wash & Dream Cream deed wonderen. De badkamer bracht mij in een extase van rozengeur en manenschijn.



"Smell The Roses" zou mijn leus worden voor vandaag, besloot ik terplekke. En ja, ik zie de positieve dingen in mijn leven. Ik heb de keuze om keuzes te maken. Ik heb een mooi figuur/lichaam (dat ik verpakt heb met een dikke laag vet) en dat ga ik koesteren. Ik ga dat mooie figuur alles geven wat het nodig heeft om slank te blijven. Heerlijk body producten, gezonde voeding, beweging en een goede balans tussen spanning en ontspanning.

Ik heb veel mensen afgelopen week kunnen inspireren. Sommigen gingen ook op zoek naar Vintage spulletjes, anderen lieten een wijntje staan, weer anderen waren door mijn blog naar de Swan Market gekomen, etc...

Het is geweldig om mensen te inspireren en op een idee te brengen. Dat geeft mij een positief gevoel en daarmee hoop ik mijn doel te bereiken. Neemt niet weg dat ook ik momenten heb waarop er even geen "Smell of Roses"is. Dan hoop ik dat anderen MIJ inspireren om door te gaan met mijn missie, mijn blog etc.

 "Inspiratie door Inspiratie". Ik ga ervoor. Trouwens, heb je de parfums van Lush al gezien (inspiratie?)

Geen opmerkingen: