"Zinnen en Minnen" Shop

zaterdag 9 maart 2013

Simplify Life - Day 4 (Books)



Het is weer Happy Saterday. Deze dag staat meestal als eerste in het teken van een bezoek aan de supermarkt voor de wekelijkse boodschappen en erna staat er meestal een leuke stad op de to do list.

Vandaag had ik het plan opgevat de boodschappen niet in de supermarkt te doen, maar op de markt in Utrecht waar we toch moesten zijn voor een open scholendag.

Alsof het heeft berust op een voorgevoel werden de boodschappen toch bij de supermarkt gedaan. Missie mislukt Het leek me zo leuk om aan het einde van de dag gebruik te kunnen maken van de weggeef prijzen op de markt. Maar, achteraf bleek deze keuze de juiste te zijn want  later op de dag zou blijken dat de markt allang opgeruimd was op het moment dat wij daar zouden aankomen.

Wat een verleidingen komen je tegemoet op de route door de stad. Als eerste de boekenwinkel Selexyz. Je kunt haar haast niet anders als geld uitgeven. Maar, het is niet gebeurd. Zou niet passen in het Simplify Life programma.

Simplify Life succes:
Ik bedacht met net op tijd hoeveel boeken ik thuis in de boekenkast had staan die nog niet gelezen zijn. Afgelopen week nog zelfs had ik een boek van Bernlef gekocht, genaamd Cellojaren.

Eerst maar eens uitlezen! Weer een overwinning op mezelf. Het voelt goed. Laat het weten als het uit is.

Geen opmerkingen: