"Zinnen en Minnen" Shop

dinsdag 10 februari 2015

Zet je zinnen op minnen!



Met taal kun je bekoren, inspireren, ontroeren, prikkelen en verleiden, erbij horen, etc...Elke seconde, elke minuut, elk uur, kun je dromen, dichter bij jezelf komen, authentiek zijn, daarom ben je vast hier gekomen ...En hou je ook zo van shoppen en cultuur? 

Met mijn "zinnen" wil ik je prikkelen. Met mijn romantische lingerie etc... wil ik je verleiden. Je vind ze hier beiden. 

Daarnaast is er mijn liefde voor cultuur, elke seconde, elke minuut, elk uur. Of het nou gaat om zinnen, lingerie, kunst, muziek, fotografie, dans of literatuur, er is altijd een knipoog naar toen. Er is een vleugje nostalgie, een vlaag van romantiek en hier en daar wat mystiek.

Zo filosofeer ik alle dagen hoe we ons kunnen gedragen, wie we willen of kunnen zijn, wat we moeten dragen, en werk ik aan mijn authentieke, onderscheidende Vintage'Lein.

Van jou is er net als van mij tenslotte maar één. Van eenzelfde vind je er geen. Maak daarom van elke dag jou feestje. Wees bijzonder en authentiek, zorg voor passie en romantiek. 

Met mijn zinnen wil ik jou prikkelen tot passioneel(be)minnen! 
Of het nou gaat om cultuur, de liefde van je leven, of een overgebleven uur. 

Vandaar mijn tekst: Zet je zinnen op minnen en wees bevalling, beminnelijk, charmant, zachtaardig, gracieus, hups, lieflijk, minzaam, coquette en lieftallig! 

Help je mee? Mooie zinnen verzinnen ...

Geen opmerkingen: