"Zinnen en Minnen" Shop

dinsdag 6 december 2011

Literary Tuesday - Vossenblond


Wanneer ik een boek kies kijk ik altijd naar de vormgeving ervan. Nog nooit ben ik daarmee de mist ingegaan. Puur intuitief laat ik me verleiden hierdoor.

Vandaag viel mijn oog op het boek met de titel Vossenblond van de schrijfster Rascha Peper. Merkwaardig genoeg had ik nog nooit van haar gehoord.

Steeds als ik ergens over wil schrijven en op internet naar informatie zoek blijkt er al iemand te zijn die mij voor was. Er zijn zoveel bloggers! Toch blijf ik gewoon doorgaan met mijn passie. Ik blijf schrijven. Want schrijven houdt voor mij ook in dat ik moet lezen en/of op zoek moet naar informatie. Dit houdt ook in dat ik mezelf blijf ontwikkelen. De dagen zijn te kort om alles tot me te nemen waarin ik geinteresseerd ben. Maar ik hoef me nooit te vervelen.

Steeds meer besef ik hoeveel inspiraties je kunt halen uit het geschrevene.

Neem nou dit boek!

Het laat me luisteren naar: Radio 1 voor het interview
Met de schrijfster Rascha Peper in wie ik natuurlijk ook geinteresseerd ben
De Voorpublicate die er destijd was moet ik ook gelezen hebben
En dan de Recensie door een geweldige blogger
Nog even kijken naar meerdere titels van deze schrijfster
En natuurlijk nog even een verkoopbanner op mijn blog zetten.

Ik kan me zomaar voorstellen dat er meer mensen nieuwsgierig worden naar dit boek. Ik kijk uit naar de 1e persoon die via mijn blog een boek bestelt.

Geen opmerkingen: